مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 05:052021-05-05پزشكي

ماماها در انجام و ترویج زایمان طبیعی نقش بسیار مؤثری دارند


مسئول مامایی دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان، گفت: ماماها با یک برنامه منظم و تدوین شده مراقبت های قبل و حین بارداری را برای یک بارداری بی خطر ارائه می دهند و در انجام و ترویج زایمان طبیعی نقش بسیار مؤثری داشته و این نقش ها با توجه به کوریکولوم تحصیلی .

- ایسنا/کردستان مسئول مامایی دانشگاه علوم پزشکی استان کردستان، گفت: ماماها با یک برنامه منظم و تدوین شده مراقبت های قبل و حین بارداری را برای یک بارداری بی خطر ارائه می دهند و در انجام و ترویج زایمان طبیعی نقش بسیار مؤثری داشته و این نقش ها با توجه به کوریکولوم تحصیلی آنان در تمام دنیا پذیرفته شده است.

ماه منیر حجازرو، امروز 15 اردیبهشت مصادف با روز جهانی ماما، در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: نامگذاری این روز فرصتی برای قدردانی از خدمات و زحمات این قشر معزز جامعه پزشکی است؛ بدون تردید تعهد و مسئولیت پذیری همکاران ماما با توجه به وظیفه خطیری که در تامین سلامت مادر و نوزاد بر عهده دارند الگویی برای همه کسانی است که به خدمت صادقانه به مردم می اندیشند.

وی با بیان اینکه سال گذشته پاندمی کووید 19شرایط خاص را برای ارایه خدمت به مادر به وجود آورده بود، افزود: همکاران ماما در این شرایط کرونایی دوش به دوش سایر گروه های پزشکی درگیر مشکلات ناشی از بیماری کرونا هستند و در مراکز بهداش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماماها در انجام و ترویج زایمان طبیعی نقش بسیار مؤثری دارند

ماماها در انجام و ترویج زایمان طبیعی نقش بسیار مؤثری دارند