مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 07:002021-05-05اقتصادي

واکسیناسیون 500 نفر از افراد بالای 80 سال در نهاوند


مدیر مرکز بهداشت شهرستان نهاوند گفت: از ابتدای اجرای طرح واکسیناسیون افراد بالای 80 سال درکشور، بیش از 500 نفر از افراد این گروه سنی در نهاوند واکسیناسیون شده اند .

- علی احسان خویشوند امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار کرد: در مجموع 3 هزار و 500 نفر از جمعیت شهرستان نهاوند را گروه سنی بالای 80 سال تشکیل می دهند که با توجه به اولویت اجرای واکسیناسیون عملیات تزریق واکسن برای این گروه هدف از هفته گذشته آغاز شده است.

وی با بیان اینکه تزریق واکسن همچنان در سطح شهرستان ادامه دارد گفت: با توجه به اینکه اعلام عمومی برای تزریق واکسن باعث تجمع و بروز مشکلاتی می شود لذا ما به افراد واجد شرایط سابق برای اجرای طرح واکسیناسیون منظور شده بود که برای جلوگیری از تجمع و اجرای سریعتر طرح یک مرکز دیگر در شهر گیان راه اندازی شده که اقدام به تزریق واکسن می کند.

  وی در پایان گفت: با توجه به اینکه واکسیناسیون افراد بالای 80 سال تا زیر پوشش قرار دادن همه افراد این گروه سنی ادامه خواهد داشت لذا از همه واجدین شرایط در خواست می کنیم تا زمانی که برای آنها پیامک یا تماس تلفنی گرفته نشده از مراجعه به مراکز واکسیناسیون خودداری کنند.

انتهای پیام/ 3140/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون 500 نفر از افراد بالای 80 سال در نهاوند

واکسیناسیون 500 نفر از افراد بالای 80 سال در نهاوند