مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 07:402021-05-05سياسي

بسیج سازندگی به دنبال تصدی گری نیست


فرمانده سپاه فجر استان فارس تاکید کرد که سازمان بسیج سازندگی به هیچ عنوان قصد تصدی گری ندارد بلکه در حوزه ماموریت سازمان های اجرایی، تسهیلگری را دنبال و با کار جهادی محرومیت زدایی می کند.

- ایسنا/فارس فرمانده سپاه فجر استان فارس تاکید کرد که سازمان بسیج سازندگی به هیچ عنوان قصد تصدی گری ندارد بلکه در حوزه ماموریت سازمان های اجرایی، تسهیلگری را دنبال و با کار جهادی محرومیت زدایی می کند.

سردار یدالله بوعلی چهارشنبه در نشست طلایه داران اقتصاد مقاومتی (کارآفرینان برتر) و رونمایی از کدهای صنایع کوچک تبدیلی استان فارس که با حضور رییس سازمان بسیج سازندگی کشور برگزار شد، گفت: ما افتخار می کنیم به عنوان سپاه فجر در بسیج سازندگی در تصویب بودجه محرومیت زدایی استان، نقش محوری داشتیم این یکی از دستاوردهای ارزشمندی است که امسال متفاوت در سال های پیش انجام شد.

بوعلی با بیان اینکه ما بر اساس ظرفیت شهرستان ها را تعریف می کنیم تا بر اساس آن ها حمایت شهرستانی را داشته باشیم، خاطرنشان کرد: راه اندازی صنایع تبدیلی کوچک یکی از این نوع حمایت های سپاه است.

به گفته فرمانده سپاه فجر فارس، برای تحقق این مهم، آنچه که باید مد نظر باشد، کمک به کسانی است که می خواهند در این عرصه ورود کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج سازندگی به دنبال تصدی گری نیست

بسیج سازندگی به دنبال تصدی گری نیست