مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 16:052021-05-05اقتصادي

واکسیناسیون بیش از 500 نفر از افراد بالای 80 سال در نهاوند


مدیر مرکز بهداشت شهرستان نهاوند گفت: از ابتدای اجرای طرح واکسیناسیون افراد بالای 80 سال در کشور، بیش از 500 نفر از افراد این گروه سنی در نهاوند واکسیناسیون شده اند.

- ایسنا/همدان مدیر مرکز بهداشت شهرستان نهاوند گفت: از ابتدای اجرای طرح واکسیناسیون افراد بالای 80 سال در کشور، بیش از 500 نفر از افراد این گروه سنی در نهاوند واکسیناسیون شده اند.

علی احسان خویشوند با بیان اینکه در مجموع 3500 نفر از جمعیت شهرستان نهاوند را گروه سنی بالای 80 سال تشکیل می دهند، افزود: با توجه به اولویت اجرای واکسیناسیون عملیات تزریق واکسن برای این گروه هدف از هفته گذشته آغاز شده است و تاکنون بیش از 500 نفر واکسینه شده اند.

وی با بیان اینکه تزریق واکسن همچنان ادامه دارد و سه مرکز در سطح شهرستان برای تزریق واکسن آماده شده است، گفت: با توجه به اینکه اعلام عمومی برای تزریق واکسن باعث تجمع و بروز مشکلاتی می شود بنابراین به افراد واجد شرایط به صورت تلفنی اطلاع داده شده تا به صورت تدریجی به مراکز اجرای طرح واکسن مراجعه کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی مرکز بهداشت شهرستان نهاوند، خویشوند یادآور شد: در سطح شهرستان ابتدا دو مرکز در درمانگاه شهید طالبیان و در محل بخشداری سابق برای اجرای طرح واکسیناسیون منظور شده بود که برای جلوگیری از تجمع و اجرای سری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون بیش از 500 نفر از افراد بالای 80 سال در نهاوند

واکسیناسیون بیش از 500 نفر از افراد بالای 80 سال در نهاوند