مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 20:052021-05-05پزشكي

جزییات روند واکسن زدن مردم لرستان اعلام شد/ ادامه مرحله دوم از فردا


معاون دانشگاه علوم پزشکی لرستان به تشریح کامل روند واکسن زدن گروه های سنی مختلف در استان لرستان پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، مریم کوشکی شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت:  از 21 بهمن سال 99 واکسیناسیون عمومی برای پرسنل بهداشت و درمان  شروع شد که ابتدا برای یگاه تحت پوشش تماس گرفته می شود یا پیامک می فرستند تا به مراکزی که در نظر گرفته شده برای واکسیناسیون مراجعه کنند.

وی  افزود: گروههای هدف به مراکز بهداشتی یا بیمارستان برای واکسن مراجعه نکند حتماً همکاران ما در طول هفته اخیر و هفته آینده با آنها تماس می گیرند یا پیامک ارسال می کنند و عنوان می کند که به چه مرکزی مراجعه کنند.

کوشکی عنوان کرد:  در بیمارستان عشایر پرسنل بهداشتی درمانی و یک سری از دانشجویان بالینی و تعدادی از بیماران خاص و سرطانی واکسینه شدند و  هیچ گروه سالمندی در بیمارستان عشایر واکسینه نخواهد شد و  این قشر به مراکز بهداشتی درمانی یا مراکزی که برای واکسیناسیون در نظر گرفته شده و به آنها اعلام خواهد شد مراجعه می کند.

وی با بیان اینکه هیچ سایت یا سامانه ای در حال حاضر برای ثبت  وجود ندارد، خاطرنشان کرد: به محض اینکه سایتی برای ثبت واکسیناسیون یا نوبت دهی مشخص شود حتماً از طریق دانشگاه علوم پزشکی اعلام می شود و  افراد از روی سامانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات روند واکسن زدن مردم لرستان اعلام شد/ ادامه مرحله دوم از فردا

جزییات روند واکسن زدن مردم لرستان اعلام شد/ ادامه مرحله دوم از فردا