مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 اردیبهشت 1400 ساعت 03:252021-05-07سياسي

صهیونیست ها بدانند که مسئله قدس فراموش شدنی نیست


نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی گفت: صهیونیست ها بدانند که مسئله قدس و فلسطین فراموش شدنی نیست و ما هم باید تحت هر شرایطی روز قدس را گرامی بداریم.

- ایسنا/اصفهان نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی گفت: صهیونیست ها بدانند که مسئله قدس و فلسطین فراموش شدنی نیست و ما هم باید تحت هر شرایطی روز قدس را گرامی بداریم.

اصغر سلیمی در گفت و گو با ایسنا درباره روز جهانی قدس و لزوم گرامیداشت این روز، اظهار کرد: با توجه به تحولات منطقه و جهان و تحرکاتی که رژیم صهیونیستی در خاورمیانه انجام می دهد و سعی می کند محور مقاومت را به شکل های مختلف و از طریق کمک به عربستان تضعیف و روابط حسنه با کشورهای حوزه خلیج فارس برقرار کند و به نوعی برای خود مشروعیت بخرد، بزرگداشت روز قدس امسال از هر سال دیگر مهمتر است.

وی افزود: در این شرایط و با توجه به شیوع ویروس کرونا نمی توان راهپیمایی روز قدس را برگزار کرد، اما از طریق فضای مجازی می توانیم روز قدس را گرامی بداریم و صدای مظلومیت مردم فلسطین را به گوش جهانیان برسانیم و از طرفی هم دنیا متوجه شود که ملت ایران پویا و زنده است و از آرمان های خود دست بر نمی دارد.

نماینده مردم سمیرم در مجلس همچنین، گفت: از طریق صدا و سیما، روزنامه و شبکه های برون مرزی می توانیم روز قدس امسال را با جلوه خاصی گرامی بدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صهیونیست ها بدانند که مسئله قدس فراموش شدنی نیست

صهیونیست ها بدانند که مسئله قدس فراموش شدنی نیست