مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 04:402021-05-09سياسي

نخبگان باید در گفتگوها جامعه را به شرکت فعال در انتخابات قانع کنند


نخبگانی که به مشارکت فعال معتقدند باید بتوانند در این گفتگوها جامعه را در جهت شرکت فعال در انتخابات قانع کنند.

- رییس شورای شهر تهران گفت: نخبگانی که به مشارکت فعال معتقدند باید بتوانند در این گفتگوها جامعه را در جهت شرکت فعال در انتخابات قانع کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن هاشمی در جلسه علنی امروز شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه در فاصله کمتر از 40 روز تا انتخابات شوراها وریاست جمهوری قرار داریم، گفت: جامعه منتظر 2 پیام مهم در رونق و نشاط انتخاباتی است اول آنکه تایید صلاحیت های حداکثری و دومی شنیده شدن صداهای متکثر در فضای سیاسی کشور.

وی افزود: با توجه به رایزنی ها و پیگیری های صورت گرفته درباره رسیدگی به شکایت و اعتراض ردصلاحیت شدگان در انتخابات شوراها با مراجع مسئول، متاسفانه هنوز پاسخ قابل طرحی گرفته نشده است و امیدواریم که فضای مشارکت بالا و حضور دیدگاه های متکثر و متنوع در انتخابات شوراها بخصوص شورای شهر تهران ایجاد شود و پشتوانه مردمی انتخابات گذشته که با رای بی سابقه و بالا همراه بود، بتواند در شورای ششم تداوم پیدا کند.

وی ادامه داد: در خصوص انتخابات ریاست جمهوری نیز صداوسیما و رسانه های رسمی فضا را برای گفتگو با جریان های متفاوت آماده نکرده اند، شرایط را برای کسانی که هنوز قائل به رای دادن نیستند به گونه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخبگان باید در گفتگوها جامعه را به شرکت فعال در انتخابات قانع کنند

نخبگان باید در گفتگوها جامعه را به شرکت فعال در انتخابات قانع کنند