مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 اردیبهشت 1400 ساعت 05:552021-05-09ورزشي

برگزاری اولین دوره مسابقات دارت فرهنگیان کشور


اولین دوره مسابقات دارت فرهنگیان کشور به میزبانی هیئت ورزش دانش آموزی استان فارس و با همکاری انجمن دارت ایران، به شکل مجازی برگزار شد.

- ایسنا/فارس اولین دوره مسابقات دارت فرهنگیان کشور به میزبانی هیئت ورزش دانش آموزی استان فارس و با همکاری انجمن دارت ایران، به شکل مجازی برگزار شد.

اولین دوره مسابقات دارت فرهنگیان کشور، با حضور 132 ورزشکار فرهنگی از 20 استان کشور، به میزبانی هیئت ورزش دانش آموزی آموزش و پرورش استان فارس و با همکاری انجمن دارت ایران، در بخش انفرادی و به شکل مجازی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این دوره از رقابت ها که 67 بانو و 65 مرد ورزشکار فرهنگی، شرکت داشتند، در بخش بانوان فاطمه شیردل از خراسان شمالی، خدیجه هاشمی اردکانی از فارس، سحر نسودی از آذربایجان شرقی، افسانه مرادی از مرکزی و فاطمه مسلمی از فارس به ترتیب مقام های اول تا پنجم را کسب کردند.

همچنین در بخش آقایان مجتبی فروتن مقدم از خراسان جنوبی، حسین نیازی از آذربایجان غربی، محمد اسماعیل شادمهر و محسن زارع از خراسان شمالی و خلیل پشتیبان از گلستان به ترتیب مقام های اول تا پنجم این دوره از رقابت ها را از آن خود کردند.

به گفته رییس هیئت ورزش دانش آموزی استان فارس، در این دوره از رقابت ها به نفرات اول تا پنجم، جوایزی اعطا و از آنان قدردانی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اولین دوره مسابقات دارت فرهنگیان کشور

برگزاری اولین دوره مسابقات دارت فرهنگیان کشور