مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 07:152021-05-10فرهنگي

به دنبال هنرهای پیشران در امر انقلاب اسلامی هستیم


به دنبال هنرهای پیشران در امر انقلاب اسلامی هستیم، هنر پیشران متناسب با زیست بوم خودش در پی آگاهی بخشی است - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر نشست صمیمی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین و رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی قزوین با امامان مساجد محله شهر قزوین در سالن سینما بهمن برگزار شد.

محمدرضا امامقلی در این نشست به سیاست های پیش روی حوزه هنری قزوین پرداخت و گفت: در حوزه هنری به دنبال هنرهای پیشران در امر انقلاب اسلامی هستیم و از آنجایی که هنرهای تصویری اثرگذاری بیشتری دارند توجه و تمرکز این مرکز معطوف به تولیدات تصویری و رسانه ای است.

وی افزود: هنر پیشران متناسب با زیست بوم خودش در پی آگاهی بخشی است در این مرکز تلاش می کنیم متناسب با زیست بوم قزوین برای مخاطب ملی و فراملی تولید محتوا کنیم.

رییس حوزه هنری قزوین تجربه تاریخی حوزه های علمیه در امر آموزش، تعلیم و تربیت را الگوی خوبی برای فعالیت های هنری برشمرده یادآور شد: زیست مشترک هنرمندان و هنرجویان در کنار یکدیگر، مباحثه و ایجاد نظام تحلیلی مناسب ناظر به مسائل روز کشور از نتایج این همنشینی و تبادل آرا و نظرات است.

وی تشکیل گروه های سه نفره هنرجویی، ایجاد هسته های فرهنگی و هنری در کنار مربیان مجرب جهت یادگیری مشارکتی را جزو اهداف این مرکز برشمرد و گفت: هدف از تشکیل گروه های هنرجو،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به دنبال هنرهای پیشران در امر انقلاب اسلامی هستیم

به دنبال هنرهای پیشران در امر انقلاب اسلامی هستیم