مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 11:052021-05-10اقتصادي

سامانه دائمی فروش محصولات عفاف و حجاب راه اندازی می شود


نمایشگاه رمضانی کریمه قرار است اقدام به تاسیس سامانه دائمی فروش محصولات عفاف و حجاب کند تا تولیدکننده ها و مصرف کنندگان بتوانند در ایام قرنطینه محصولات خود را به راحتی عرضه کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسال گذشته به عنوان اولین و تخصصی ترین نمایشگاه مجازی حوزه پوشاک اسلامی کار خود را آغاز کرد، گفت: راه اندازی این سامانه کمک کرد عدالت توزیع کالاهای حجاب در کشور محقق و مشکل کمبود سکوی عرضه و نظام توزیع کاهش پیدا کند.

مدیر نمایشگاه رمضانی کریمه با اشاره به گستردگی خرید از همه25 استان بوده است افزود: امسال روند بازدید و خرید آنلاین نسبت به سال گذشته روند رو به رشدی داشته است و بازدید از سایت نسبت به زمان مشابه در سال قبل افزایش یافته است.

رضا سلیمانی خاطر نشان ساخت: حجاب یکی از صنایع فرهنگی ماست که به عنوان کالاهای فرهنگی قرار نمی گیرند که به آن به عنوان یک کالای رقابتی در بازارهای جهانی نگاه شود.

این نمایشگاه با دائمی شدن به کالاهای حجاب کمک کند که در لیست کالاهای فرهنگی قرار بگیرند.

وی با اشاره به نمایشگاه های پوشاک های اسلامی که در سراسر دنیا برگزار می شود خاطر نشان ساخت: ایران جز کشور های مسلمانی است که هنوز نتوانسته آمد به شایستگی در این نمایشگاه ها حضور پیدا کند و ظرفیت های ایران در حوزه پوشاک اسلامی ناشناخته مانده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه دائمی فروش محصولات عفاف و حجاب راه اندازی می شود

سامانه دائمی فروش محصولات عفاف و حجاب راه اندازی می شود