مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 10:402021-05-11سياسي

ایجاد گفتمان و جانمایی مفاد آمایش در سند آمایش سرزمینی ضروری است


معاون بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان گفت: ایجاد گفتمان، پیاده سازی سند، جانمایی مفاد آمایش در سند آمایش سرزمینی باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

- ، احمد خداوردی ظهر سه شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان در محل استانداری زنجان گفت: بودجه عمومی طبق اسناد آمایش تدوین می شود و الزام کمیسیون ماده چه در سطح استان و چه در سطح ملی برای شروع پروژه جدید، داشتن مصوبه شورای آمایش سرزمینی است.

وی با بیان اینکه در دهه 90 شورای آمایش سرزمینی تشکیل و پس از آن شوراهای مربوطه و اسناد تدوین شد، افزود: آمایش سرزمینی جنبه های مختلف زندگی و فعالیت های انسانی را مطالعه و عدم تعادل بین عناصر تشکیل دهنده فضای جغرافیایی را شناسایی و امکان تحقق توسعه فضایی همه جانبه و پایدار را فراهم می کند.

معاون بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان با بیان اینکه اسناد آمایش استان ها در 31 عنوان به تصویب این شورا رسید، گفت: آمایش سرزمینی جنبه های مختلف زندگی و فعالیت های انسانی را مطالعه و عدم تعادل بین عناصر تشکیل دهنده فضای جغرافیایی را شناسایی و امکان تحقق توسعه فضایی همه جانبه و پایدار را فراهم می کند.

خداوردی بر لزوم ایجاد گفتمان، پیاده سازی سند، جانمایی مفاد آمایش در سند تاکید کرد و افزود: تقسیم کاری باید در استان ها ایجاد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد گفتمان و جانمایی مفاد آمایش در سند آمایش سرزمینی ضروری است

ایجاد گفتمان و جانمایی مفاد آمایش در سند آمایش سرزمینی ضروری است