مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 اردیبهشت 1400 ساعت 11:102021-05-11سياسي

وضعیت کرونایی ورامین نارنجی اعلام شده است


با کاهش میزان مبتلایان به بیماری کرونا و ورودی بیمارستان های شهرستان، وضعیت کرونایی ورامین از سوی ستاد ملی کرونا نارنجی اعلام شده و از این رو، - ایسنا/تهران فرماندار ورامین گفت: با کاهش میزان مبتلایان به بیماری کرونا و ورودی بیمارستان های شهرستان، وضعیت کرونایی ورامین از سوی ستاد ملی کرونا نارنجی اعلام شده و از این رو، برخی از محدودیت ها با رعایت دستورالعمل های بهداشتی رفع شد.

حسین کاغذلو ظهر سه شنبه 21 اردیبهشت ماه در جلسه ستاد مقابله با کرونا که در محل فرمانداری ورامین برگزار شد اظهار کرد: در راستای اجرای طرح محله محور کنترل و مدیریت بیماری کووید 19 موسوم به طرح شهید حاج قاسم سلیمانی و از ابتدای اردیبهشت ماه امسال تا کنون، از 10 هزار و 250 نفر تست سریع ( rapid ) گرفته شد که از این تعداد، نتیجه تست 957 نفر مثبت شد.

وی افزود: طی این مدت، تیم های مراقبتی، وضعیت سلامتی 12هزار و 206 نفر از افرادی که با مبتلایان با کرونا در ارتباط بودند را بررسی و مراقبت های لازم را از آن ها به عمل آورند.

وی تصریح کرد: همچنین از ابتدای اردیبهشت ماه تا کنون ، 5 هزار و 297 مورد تست PCR از مردم دریافت شده که از این تعداد، نتیجه تست هزار و 908 نفر مثبت اعلام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت کرونایی ورامین نارنجی اعلام شده است

وضعیت کرونایی ورامین نارنجی اعلام شده است