مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 05:352021-05-12اقتصادي

دو سد کمندان و تاج امیر لرستان آماده آبگیری هستند


دو سد کمندان و تاج امیر استان آماده آبگیری هستند.

- ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: دو سد کمندان و تاج امیر استان آماده آبگیری هستند.

سید موسی خادمی در مراسم افتتاحیه و بهره برداری از پروژه های صنعت برق لرستان و بهسازی شبکه های روستایی و برق رسانی به مناطق عشایری، اظهار کرد: با حمایت های وزارت نیرو دو سد کمندان و سد تاج امیر آماده آبگیری هستند.

وی از اقدامات خوب وزارت نیرو در دولت دوم تدبیر و امید به ویژه طرح ابتکاری دکتر اردکانیان در رابطه با پویش هفته ای ((الف_ب_ایران)) که طرحی ارزشمند و اساسی است و باعث ایجاد تعداد زیادی از پروژه ها در کشور شده تقدیر کرد.

استاندار لرستان ضمن قدردانی از اقدامات شرکت توزیع برق لرستان و شرکت برق منطقه ای باختر، تصریح کرد: به همت آنها نیازهای انرژی استان و کار حفظ و نگهداری شبکه موجود به خوبی انجام شده و هر جا نیاز به توسعه است در کنار مردم، کارآفرینان و صنعتگران بوده اند به طوری که هیچ مشکلی از این بابت در استان لرستان نداشته ایم و علاوه بر آن کار سخت و سنگین بازسازی خسارات ناشی از سیل را به خوبی انجام داده اند که جای تقدیر و تشکر دارد.

خادمی اضافه کرد: شروع طرح بازسازی شبکه های روستایی و برق رسانی به مناطق عشایری طرحی ارزشمند برای لرستان است زیرا هم پراکندگی روستایی و هم دارای مناطق عشایر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو سد کمندان و تاج امیر لرستان آماده آبگیری هستند

دو سد کمندان و تاج امیر لرستان آماده آبگیری هستند