مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 اردیبهشت 1400 ساعت 08:452021-05-12سياسي

همکاری بسیج با سازمان جنگل ها برای حفاظت از جنگل های هیرکانی


سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور برای حفاظت و صیانت از جنگل های هیرکانی با سازمان بسیج مستضعفین توافق نامه همکاری امضا کرد.

- سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور برای حفاظت و صیانت از جنگل های هیرکانی با سازمان بسیج مستضعفین توافق نامه همکاری امضا کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا مسعود منصور - رییس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور و سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی - رییس سازمان بسیج مستضعفین - روز گذشته (21 اردیبهشت ماه) به منظور تقویت حفاظت از جنگل های هیرکانی توافق نامه همکاری امضاء کردند.

این توافق نامه در راستای تحقق رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر بهره گیری از ظرفیت عظیم جوانان و با هدف ارتقای حفاظت و صیانت از جنگل های شمال کشورامضاء شد.

مسعود منصور در نشست امضای تفاهم نامه گفت: بیش از 80 درصد از مساحت کشور تحت مدیریت سازمان جنگل ها قرار دارد و اقدامات این سازمان در استان ها در قالب فعالیت های اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری انجام می شود.

وی افزود: وقتی موضوعاتی همچون گرد و غبار، فرسایش خاک، سیل و گسترش فضای سبز و تولید اکسیژن مطرح می شود، مسئولیت و دایره فعالیت های منابع طبیعی متوجه همه مساحت کشور و مردم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری بسیج با سازمان جنگل ها برای حفاظت از جنگل های هیرکانی

همکاری بسیج با سازمان جنگل ها برای حفاظت از جنگل های هیرکانی