مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 اردیبهشت 1400 ساعت 10:402021-05-14سياسي

اتباع افغانستانی تا پایان اردیبهشت امسال برای تمدیدگذرنامه های خانواری مهلت دارند


مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور گفت: اتباع افغانستانی تا پایان اردیبهشت امسال فرصت دارند نسبت به تمدید گذرنامه های خانواری اقدام کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز جمعه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، مهدی محمودی با اشاره به موافقت وزیر کشور مبنی بر تمدید روادید گذرنامه های خانواری گفت: هفتمین طرح تمدید روادید گذرنامه های خانواری اتباع افغانستانی از اواسط بهمن ماه سال گذشته آغاز و بر اساس برنامه ریزی های انجام شده تا پایان اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

دبیر کمیسیون ساماندهی اتباع خارجی افزود: پس از پایان زمان اشاره شده طرح تمدید روادید گذرنامه های خانواری تمدید نمی شود، لذا کلیه افراد مشمول تا تاریخ 31-2-1400 فرصت دارند با رعایت دستورالعمل های بهداشتی گذرنامه های مذکور را به دفاتر خدمات اقامت و اشتغال اتباع خارجی تحویل دهند تا پس از انجام مراحل تمدید، به صاحبان عودت داده شود.

محمودی تاکید کرد: اگر اتباع مشمول در تاریخ اعلام شده جهت تمدید گذرنامه های خانواری خود مراجعه نکنند، غیر مجاز تلقی شده و بر اساس قوانین و مقررات باید به کشور خود بازگردند، از این رو ضروری است مشمولان این طرح در فرصت تعیین شده بدون فوت وقت جهت تمدید گذرنامه های خود به دفاتر خدمات اقامت و اشتغال اتباع خارجی مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتباع افغانستانی تا پایان اردیبهشت امسال برای تمدیدگذرنامه های خانواری مهلت دارند

اتباع افغانستانی تا پایان اردیبهشت امسال برای تمدیدگذرنامه های خانواری مهلت دارند