مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 09:552021-05-16حوادث

ارسال تجهیزات اطفای حریق به استان کهگیلویه و بویراحمد


در حالی که از سه روز گذشته جنگل های باشت در آتش می سوزد، رییس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری گفت: استان کهگیلویه وبویراحمد را به صورت خاص حمایت می کنیم و تجهیزات لازم از جمله دمنده، - در حالی که از سه روز گذشته جنگل های باشت در آتش می سوزد، رییس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری گفت: استان کهگیلویه وبویراحمد را به صورت خاص حمایت می کنیم و تجهیزات لازم از جمله دمنده،کفش ولباس ایمنی ضد حریق وسایر تجهیزات تا هفته آینده به این استان ارسال خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا مسعود منصور امروز با حسین کلانتری - استاندار کهگیلویه و بویراحمد - دیدار کرد و بر ضرورت توجه به ظرفیت های ارزشمند کهگیلویه و بویراحمد در بخش جنگل و مرتع به عنوان اولویت اصلی تاکید کرد.

وی در ادامه گفت: علی رغم اینکه با پیگیری های مدیرکل منابع طبیعی وآبخیزداری استان تاکنون تجهیزات، امکانات و اعتبارات خوبی برای استان کهگیلویه و بویراحمد در نظر گرفته شده است، از محل منابع جدید نیز اعتباراتی به این استان تخصیص می یابد.

وی ضمن تقدیر از همکاری خوب دوستداران طبیعت، جوانان و مردم طبیعت دوست کهگیلویه و بویراحمد در راستای خاموش کردن آتش سوزی های امسال، اظهارکرد: هماهنگی و حضور مسئولان به ویژه مدیریت ارشد استان - استاندار کهگیلویه و بویراحمد - برای ایجاد انسجام، هماهنگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال تجهیزات اطفای حریق به استان کهگیلویه و بویراحمد

ارسال تجهیزات اطفای حریق به استان کهگیلویه و بویراحمد