مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 اردیبهشت 1400 ساعت 21:102021-05-16فرهنگي

جشنواره فجر از کدام نام ها رهایی ندارد؟ + جدول


حسن ریاحی در اولین روز از هفته جاری، به عنوان دبیر سی و هفتمین دوره از جشنواره موسیقی فجر معرفی شد؛ فردی که با احتساب حضور امسالش در این جشنواره، - یازدهمین دوره دبیری خود را در جشنواره موسیقی فجر سپری می کند و البته در این سال ها اگر هم در سمت دبیر در جشنواره حضور نداشته، در مقام یکی از اعضای شورای سیاست گذاری، این رویداد موسیقایی را همراهی کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نگاهی دقیق بر نقدهای ثابتی که سال هاست به جشنواره موسیقی فجر وارد می شود، ما را به سمت دغدغه ها و مشکلات مشابهی سوق می دهد؛ عواملی چون بی توجهی به موسیقی ایرانی، توجه بیش از حد و مخرب به موسیقی پاپ، کمبود بودجه، بی میلی پیشکسوتان موسیقی به جشنواره و البته حضور چهره های ثابت به عنوان متولیان برگزاری بزرگترین رویداد موسیقایی در کشور .

اما گزینه آخر که موضوع مورد بحث در این گزارش هم هست، حالا با انتخاب مجدد حسن ریاحی در مقام دبیر جشنواره، پررنگ تر از قبل مطرح شده و این سوال ها را به ذهن متبادر می کند که چگونه ممکن است در جریان سی و هفت دوره از برگزاری جشنواره موسیقی فجر، نه تنها اغلب دغدغه ها و مشکلات ثابت مانده باشند که متولیان برگزارکننده هم تغییر چندانی نکرده باشند؟ و آیا با اعمال تغییراتی در چینش افراد، نمی توانستیم حداقل شانسی را برای بهتر شدن این فضا قای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره فجر از کدام نام ها رهایی ندارد؟ + جدول

جشنواره فجر از کدام نام ها رهایی ندارد؟ + جدول