مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 04:002021-05-17فناوري

ظرفیت پهنای باند استان بوشهر افزایش یافت/ پوشش 93 درصدی در جاده ها


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر از افزایش ظرفیت پهنای باند در استان خبر داد و گفت: 93 درصد جاده های استان بوشهر دارای پوشش مناسب تلفن همراه هستند.

- اظهار داشت: در راستای توسعه زیرساخت های ارتباطی در مدارس استان تلاش گسترده ای صورت گرفته و 557 مدرسه شهری و 576 مدرسه روستایی هوشمندسازی شده است.

وی از اعطای 57 میلیارد ریال تسهیلات به 38 طرح کارآفرینی از محل منابع اشتغال روستایی خاطرنشان کرد: از 100 شرکت و تیم نوآور در بخش فناوری اطلاعات و در حوزه های مختلف از جمله آموزش مجازی، طراحی وب سایت و اپلیکیشن موبایل، انیمیشن حمایت شده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر با اشاره به اتصال 77 هزار خانوار روستایی استان به شبکه ملی اطلاعات اضافه کرد: سال گذشته 120 سایت روستایی به سرویس اینترنت پرسرعت 3G یا 4G ارتقا یافت.

ارتقای 217 سایت وی با اشاره به ارتقای 217 سایت روستایی و شهری به نسل سوم و چهارم اینترنت همراه در سال قبل افزود: این سایت ها شامل 135 سایت شهری و 92 سایت در روستاها است.

سملیان با اشاره به نقش مهم ارائه اینترنت پرسرعت در روستاها در توسعه کارآفرینی، درآمدزایی و معرفی این روستاها در سطح کشور ادامه داد: مجموع خانوارهای روستایی متصل به شبکه ملی اطلاعات در استان به 77 هزار خانوار افزایش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت پهنای باند استان بوشهر افزایش یافت/ پوشش 93 درصدی در جاده ها

ظرفیت پهنای باند استان بوشهر افزایش یافت/ پوشش 93 درصدی در جاده ها