مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 05:252021-05-17سياسي

پایان تراژدی فرزندکشی والدین


پس از آنکه تاریخ تکرار شد و تعصب کور، داس به دست پدر داد تا سر دخترک 13 ساله را از بدن جدا کند آن هم با این فراغت خاطر که بعنوان ولی دم، قانون برای او مجازات سختی در نظر نمی گیرد، اصلاح قانون در اولویت قرار گرفت و سرانجام چکش قانون حکم به تشدید مجازات پدر درصورت قتل فرزند داد.

یکسال پیش در همین روزهای بهاری بود که به لطف وسایل ارتباط جمعی و رسانه های مجازی، تراژدی قتل رومینای 13 ساله توسط پدر و به جرم نانوشته دلبستگی از جغرافیای کوچک یک روستا به بیرون راه پیدا کرد و به سرعت در جهان انتشار یافت به گونه ای که حتی صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) را به واکنش واداشت.

مرگ دلخراشی که با انتشار تصاویری از آخرین خنده های دختر نوجوان در فضای مجازی و افشاگری ها پیرامون این حادثه هولناک، افکار عمومی را خشمگین و آن ها را واداشت تا به دنبال دادخواهی از خون دختربچه ای باشندکه به ناحق حق حیات از او گرفته شده بود.

از جمله این دادخواهی ها، ریشه یا بی علل این اتفاق بود که کوروش محمدی رییس انجمن آسیب شناسی اجتماعی ایران در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بر آن صحه گذاشت و با اشاره به بروز فاجعه قتل فرزند به عنوان مذموم ترین جنایت غیرقابل بخشش گفت: با این وجود نباید هیجانی وارد عمل شد و بدون ریشه یابی این ماجرا و در نظر گرفتن ساختارهای غلط جامعه تص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان تراژدی فرزندکشی والدین

پایان تراژدی فرزندکشی والدین