مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 اردیبهشت 1400 ساعت 07:302021-05-17حوادث

کشف یک تن مرغ خارج از شبکه توزیع در گرمسار/4 واحد متخلف پلمب شد


فرمانده انتظامی گرمسار از کشف یک تن و 348 کیلوگرم مرغ خارج از شبکه توزیع در این شهرستان خبر داد و گفت: در این راستا چهار واحد متخلف پلمب و چهار واحد توزیع نیز اخطاریه دریافت کردند.

- ، سرهنگ غلامحسین عرب ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی گرمسار ضمن بیان اینکه فردی که با جمع آوری مرغ از واحدهای عرضه محصولات پروتیینی آن را در تهران به قیمت گزافی به فروش می رساند، دستگیر شد، ابراز داشت: در پی دریافت گزارش مبنی بر خرید غیرمتعارف مرغ از واحدهای عرضه محصولات پروتیینی شهر گرمسار توسط راننده یک دستگاه وانت نیسان موضوع به طور ویژه از سوی مأموران پلیس امنیت اقتصادی مورد پیگیری قرار گرفت.

وی بابیان اینکه مأموران پلیس به یک خودرو نیسان که به سوی تهران درحرکت بود مشکوک شدند، افزود: این نیسان فاقد یخچال اقدام به بارگیری یک تن و 348 کیلوگرم مرغ کرده بود که البته شرایط لازم برای حمل نیز را نداشت.

فرمانده انتظامی گرمسار بابیان اینکه راننده تنها به کشیدن چادر نامناسب بر روی مرغ ها اکتفا کرده بود، ابراز داشت: برای پیشگیری از خرابی مرغ ها بی درنگ و با هماهنگی های لازم، محموله به سردخانه کشتارگاه ایوانکی انتقال یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف یک تن مرغ خارج از شبکه توزیع در گرمسار/4 واحد متخلف پلمب شد

کشف یک تن مرغ خارج از شبکه توزیع در گرمسار/4 واحد متخلف پلمب شد