مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 اردیبهشت 1400 ساعت 04:402021-05-18فرهنگي

نگاهی به نقاط قوت و ضعف فیلم های رمضانی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سریال های رمضانی دو سه روزی است آنتن را ترک کرده اند البته کرونا و مشکلات این روز های فیلمبرداری، تکلیف سریال احضار علیرضا افخمی را با یک هفته تأخیر روشن می کند؛ - جشنواره فیلم فجر که نیست سیمرغ بدهیم، اما اگر در تلویزیون هم این اتفاق می افتاد آن وقت می توانستیم از ابعادِ مختلف سریال ها را در معرضِ داوری قرار بدهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سریال های رمضانی دو سه روزی است آنتن را ترک کرده اند البته کرونا و مشکلات این روز های فیلمبرداری، تکلیف سریال احضار علیرضا افخمی را با یک هفته تأخیر روشن می کند؛ قسمت آخر این سریال جمعه آخر این هفته پخش خواهد شد.

البته صداوسیما در اولین نظرسنجی رمضانی خودش، اعلام کرد که مخاطبین 79 درصدی تلویزیون احضار را بیشتر از یاور و بچه مهندس دیده اند البته به همین تناسب و با کمی تغییر در تلوبیون هم بازدید های بینندگان همین رده بندی را نشان می دهد.

بسیاری از عوامل، دست اندرکاران و سازندگان همیشه منتقدِ این نظرسنجی ها بوده اند؛ چرا که مردم در تماشای سریال و فیلم علایق و سلایق متفاوتی دارند.

گروهی درام و طنز را به ماورایی ترجیح می دهند و عده ای هم از فقدان چند ساله این ژانر مناسب و جذاب رنج می بردند تا جایی که آمارِ تماشای سریال ها و مجموعه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهی به نقاط قوت و ضعف فیلم های رمضانی

نگاهی به نقاط قوت و ضعف فیلم های رمضانی