مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 ساعت 06:052021-05-19سياسي

شیوه های جدید درمانی، مانایی افراد در ترک اعتیاد را افزایش می دهد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار اسکندر مومنی روز چهارشنبه در نشست تخصصی ویدیو کنفرانسی مسئولان ستاد و دبیران شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان های سراسر کشور با عنوان برنامه تحول راهبردی ستاد در سال 1400 که با حضور حجت الاسلام حسن .

- دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر با تاکید بر اینکه تلاش می کنیم مواد مخدر وارد کشور نشود، گفت: در حوزه کاهش آسیب و درمان هم تلاش داریم با شیوه های جدید درمانی و داروهای جدید حوزه درمان اعتیاد، مانایی افراد در درمان افزایش یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار اسکندر مومنی روز چهارشنبه در نشست تخصصی ویدیو کنفرانسی مسئولان ستاد و دبیران شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان های سراسر کشور با عنوان برنامه تحول راهبردی ستاد در سال 1400 که با حضور حجت الاسلام حسن درویشیان رییس سازمان بازرسی کل کشور برگزار شد، افزود: برنامه های کلان حوزه ستاد مبارزه با مواد مخدر در بخش های مقابله، پیشگیری و درمان و توانمندسازی خلاصه می شود.

وی با تاکید بر اینکه پیش از اینکه نگاه ها به نبود مواد مخدر و در نتیجه کاهش رشد مصرف کننده خلاصه می شد، گفت: از زمان تشکیل ستاد، در بحث مقابله با عرضه، ورود و توزیع مواد مخدر دستاوردهای خوبی حاصل شده و جمهوری اسلامی ایران به صورت قاطعانه و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیوه های جدید درمانی، مانایی افراد در ترک اعتیاد را افزایش می دهد

شیوه های جدید درمانی، مانایی افراد در ترک اعتیاد را افزایش می دهد