مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 اردیبهشت 1400 ساعت 14:502021-05-19سياسي

حذف 6 قسمت از سریال رامبد جوان/اتفاق غیرمعمولی برای «مردم معمولی»!


6 قسمت ابتدایی سریال «مردم معمولی» به دلیل آنچه «شیوه جدید روایت و رویکرد تعاملی با مخاطبان» عنوان شده است، از دسترس خارج شد.

- حذف 6 قسمت از سریال رامبد جوان/اتفاق غیرمعمولی برای مردم معمولی ! 6 قسمت ابتدایی سریال مردم معمولی به دلیل آنچه شیوه جدید روایت و رویکرد تعاملی با مخاطبان عنوان شده است، از دسترس خارج شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا روابط عمومی سریال اعلام کرد، پس از بررسی نظرات کاربران و مخاطبان در شش قسمت ابتدایی و تغییر در سبک سریال، گروه سازنده مردم معمولی و فیلیمو تصمیم به تغییرات گسترده گرفتند تا با رویکرد جدید قسمت هفتم را به عنوان قسمت نخست در دسترس مخاطبان قرار دهند.

در بخش دیگری از این توضیح آمده است: احترام به سلیقه مخاطبان و نگاه تعاملی همواره جز دغدغه های عوامل سازنده سریال مردم معمولی و مدیریت مجموعه فیلیمو بوده و از همین رو تصمیم به تغییرات در این سریال نیز در همین راستا صورت گرفته است.

سریال کمدی مردم معمولی به کارگردانی و تهیه کنندگی رامبد جوان، قرار است از شنبه 8 خرداد با تغییر در زمان پخش، روزهای شنبه و پنجشنبه به صورت اختصاصی از فیلیمو پخش می شود.

رامبد جوان، آتیلا پسیانی، شبنم مقدمی، لیلی رشیدی، کمند امیرسلیمانی، خاطره اسدی، الناز حبیبی، امیر نوروزی، خسرو پسیانی و شادی کرم رودی بازیگران این سریال هستن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف 6 قسمت از سریال رامبد جوان/اتفاق غیرمعمولی برای «مردم معمولی»!

حذف 6 قسمت از سریال رامبد جوان/اتفاق غیرمعمولی برای «مردم معمولی»!