مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 اردیبهشت 1400 ساعت 03:052021-05-19اجتماعي

درخواست مصاحبه آسیب شناختی بهزیستی با پدر و مادر «بابک خرمدین»


جای شک دارد که مادر چطور دست به تکه تکه کردن فرزندش زده و یا حتی اگر هم دست به این کار نزده، این اتفاق را مشاهده کرده است.

- درخواست مصاحبه آسیب شناختی بهزیستی با پدر و مادر بابک خرمدین جای شک دارد که مادر چطور دست به تکه تکه کردن فرزندش زده و یا حتی اگر هم دست به این کار نزده، این اتفاق را مشاهده کرده است.

رییس گروه دفتر امور آسیب دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی کشور از مسئولان پرونده بابک خرمدین خواست اجازه دهند با پدر و مادر بابک مصاحبه آسیب شناختی کنند تا با بررسی چند و چون ماجرا و دلایل آن، شاید بتوان از بروز اتفاقات و پرونده های مشابه در آینده جلوگیری کرد.

حسین اسدبیگی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به خبر قتل بابک خرمدین توسط والدینش گفت: در هفته جاری چنین خبری برای مردم ما شگفت آور و حزن انگیز بود و دل مردم را به درد آورد که چطور و با چه قساوتی پدر و مادری فرزندشان را به قتل می رسانند و عجیبتر از آن اینکه مثله می کنند و او را خارج از خانه، در سطل زباله انتقال می دهند و عجیبتر، خبری دیگر و آن اینکه آنها اعتراف کرده اند دختر و دامادشان را با همین روش کشته اند.

وی ادامه داد: باتوجه به تلخی روزگار به سبب کرونا و مسائل مختلف اجتماعی و اقتصادی، چنین خبرهایی مردم را ناامیدتر و احساس غم و آسیب های اجتماعی شدت پیدا می کند و در ذهن م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست مصاحبه آسیب شناختی بهزیستی با پدر و مادر «بابک خرمدین»

درخواست مصاحبه آسیب شناختی بهزیستی با پدر و مادر «بابک خرمدین»