مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 اردیبهشت 1400 ساعت 12:402021-05-20سياسي

تفاهم نامه معاضدت قضایی ایثارگران در سمنان منعقد شد


معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران از انعقاد تفاهم نامه معاضدت قضایی ایثارگران در سمنان خبر داد و گفت:هدف از این اقدام ارائه مشاوره حقوقی و قضایی به این گروه است.

- ، مهدی ایزدی ظهر پنج شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی دادگستری سمنان ضمن بیان اینکه تفاهم نامه معاضدت قضایی ایثارگران در سمنان منعقدشده است، ابراز داشت: این اقدام باهدف ارائه مشاوره حقوقی و قضایی به این گروه ایثارگران راه اندازی شده است.

وی ضمن بیان اینکه این تفاهم نامه بین بنیاد شهید و امور ایثارگران، مرکز وکلای دادگستری و با مشارکت سپاه، بسیج و کانون های خدمت رضوی در استان های کشور خواهد بود، افزود: ازاین پس خانواده های شهدا و ایثارگران می توانند از مزایای این طرح بهره مند شوند.

معاون حقوقی و امور مجلس بنیاد شهید و امور ایثارگران بابیان اینکه این دفاتر معاضدت قضایی در شعبات دادگستری هستند، ابراز داشت: تلاش شد تا با راه اندازی معاضدت قضایی ایثارگران بتوانیم به مشکلات این بخش از جامعه که حق بزرگی بر ملت دارند رسیدگی کنیم.

ایزدی بابیان اینکه در این دفاتر معاضدت قضایی خدمات حقوقی و مشاوره ارائه می شود، تصریح کرد: در نمایندگی های این دفاتر نیز همین خدمات داده می شود و مردم می توانند از آن بهره ببرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم نامه معاضدت قضایی ایثارگران در سمنان منعقد شد

تفاهم نامه معاضدت قضایی ایثارگران در سمنان منعقد شد