مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 اردیبهشت 1400 ساعت 17:102021-05-20دانش

اساتید برتر دانشگاه یزد تجلیل شدند


اساتید برتر دانشگاه یزد در مراسمی با حضور معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تجلیل شدند.

- ، علی خاکی صدیق، معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در ارتباط ویدئو کنفرانسی در آیین بزرگداشت استادان نمونه دانشگاه یزد اظهار داشت: دانشگاه یزد جزو دانشگاه های موفق بوده و در بسیاری از نظام های رتبه بندی نیز ورود پیدا کرده است.

وی ادامه داد: دانشگاه یزد در رتبه بندی وزارت علوم جایگاه خوب و مطلوبی دارد که امیدواریم شیب پیشرفت آن بیشتر شود و شاهد موفقیت بیش ازپیش این دانشگاه در تمام عرصه های آموزشی و علمی باشیم.

خاکی صدیق با تأکید بر اینکه موفقیت های هر دانشگاهی مدیون زحمات استادان و کارشناسان و دانشجویان است، افزود: ما خانواده آموزش عالی به دستاوردهای بسیار بزرگ در کشور در عرصه آموزش و پژوهش و فناوری مفتخریم.

وی با بیان اینکه در عرصه آموزش این ادعا را داریم که دانشگاه ها تمام نیاز آموزش کشور را برآورده کرده اند، ادامه داد: با این دستاورد، به یک کارشناس خارجی در کشور نیاز نداریم و تمام کارشناسان مورد نیاز قسمت های مختلف کشور را دانشگاه ها تأمین می کنند.

خاکی صدیق افزود: اگر امروز در کشور به آموزش های جدید نیاز داشته باشیم، یک دانشگاه دوره را تعریف و اجرایی می کند، در حوزه آموزشی ده ها و صدها دوره جدید تعریف شده که بس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اساتید برتر دانشگاه یزد تجلیل شدند

اساتید برتر دانشگاه یزد تجلیل شدند