مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 اردیبهشت 1400 ساعت 09:152021-05-21بين الملل

یاییر لاپید: زمان رفتن نتانیاهو فرا رسیده


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، یاییر لاپید مأمور تشکیل کابینه رژیم صهیونیستی و رهبر حزب یش عتید ، امروز (جمعه) و پس از موافقت کابینه امنیتی رژیم صهیونستی با آتش بس، - مأمور تشکیل کابینه رژیم صهیونیستی با اذعان به اینکه ساکنان فلسطین اشغالی در درگیری های اخیر دستاوردی نداشته اند، تصریح کرد که اکنون زمان رفتن نخست وزیر این رژیم فرا رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، یاییر لاپید مأمور تشکیل کابینه رژیم صهیونیستی و رهبر حزب یش عتید ، امروز (جمعه) و پس از موافقت کابینه امنیتی رژیم صهیونستی با آتش بس، در حساب کاربری خود در شبکه توییتر، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم را به باد انتقاد گرفت.

خبرگزاری فلسطینی شهاب با ترجمه بخشی از توییت به لاپید به نقل از او نوشت: شهرک نشینان -به ویژه ساکنان [شهرک های]اطراف غزه- در معرض موشک باران شدید قرار گرفتند و در مقابل، دستاورد یا تغییری عایدشان نشد .

مأمور تشکیل کابینه رژیم صهیونیستی ادامه داد: ناکامی های نتانیاهو از مرون (اشاره به حادثه هلاکت صهیونیست ها در کوه مرون) به غزه و از [مسجد]الاقصی به لد (اشاره به تظاهرات فلسطینیان در شهر لد) رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یاییر لاپید: زمان رفتن نتانیاهو فرا رسیده

یاییر لاپید: زمان رفتن نتانیاهو فرا رسیده