مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 خرداد 1400 ساعت 07:102021-05-22ورزشي

حضور یک وکیل آشنا در پرونده استراماچونی/ سوزانا در CAS از استقلال دفاع می کند


در انتقال پرونده مطالبات آندره آ استراماچونی به دادگاه CAS، نام وکیلی به چشم می خورد که سابقه قابل توجهی در پرونده های خارجی باشگاه استقلال دارد.

- در انتقال پرونده مطالبات آندره آ استراماچونی به دادگاه CAS، نام وکیلی به چشم می خورد که سابقه قابل توجهی در پرونده های خارجی باشگاه استقلال دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طبق هماهنگی های انجام شده، باشگاه استقلال قرار است با توجه به مبلغ مطالبات اعلام شده آندره آ استراماچونی از سوی فیفا، پرونده مطالبات این مربی ایتالیایی به دادگاه CAS برود.

طبق اعلام احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال شرح تفصیلی رأی استراماچونی حدود 28 روز پیش آمد و لایحه مربوط به دفاعیات باشگاه استقلال حدود 18 روز قبل به دادگاه عالی ورزش (CAS) ارسال شده است و برای این پرونده وکلای بین المللی گرفته شده است تا بررسی های لازم در این پرونده صورت بگیرد.

همچنین چندی پیش، فردریکو پاستورلو مدیر برنامه های آندره آ استراماچونی گفت وگویی کوتاهی با ایسنا داشت و صحبت کردن در این مقطع را مهم ندانست و با توجه به صحبت های او، باید منتظر ماند و دید تا وضعیت پرونده این مربی ایتالیایی در دادگاه CAS چه خواهد شد.

در راستای وکلایی که باشگاه استقلال برای این پرونده به خدمت گرفته، نام وکیلی به چشم می خورد که سابقه مهمی در پرونده های خارجی باشگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور یک وکیل آشنا در پرونده استراماچونی/ سوزانا در CAS از استقلال دفاع می کند

حضور یک وکیل آشنا در پرونده استراماچونی/ سوزانا در CAS از استقلال دفاع می کند