مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 خرداد 1400 ساعت 08:352021-05-22فرهنگي

داشته های شیراز ناشی از فرهنگ و معرفت است


شهردار شیراز با بیان اینکه شهرها با انسان ها ساخته می شود، گفت: اگر با نگاهی تامل برانگیز به اشعار گرانمایه حافظ و سعدی بنگریم در خواهیم یافت که در آن دوران سازه های بتنی شکوه، - ایسنا/فارس شهردار شیراز با بیان اینکه شهرها با انسان ها ساخته می شود، گفت: اگر با نگاهی تامل برانگیز به اشعار گرانمایه حافظ و سعدی بنگریم در خواهیم یافت که در آن دوران سازه های بتنی شکوه، زیبایی و عشق را برای شیراز به ارمغان نیاورده اند و همه داشته های شهر راز ناشی از فرهنگ و معرفت است.

حیدر اسکندرپور شنبه یکم خرداد در آیین بهره برداری از پروژه خیرساز سلامت، امید و زندگی در منطقه دو شهرداری شیراز بیان کرد: برای مردم شیراز و فارس از دعواهای جناحی پرهیز کنیم.

او با بیان اینکه در پایان مردادماه ماموریت خود را به عنوان شهردار شیراز به پایان خواهم رساند و با آمدن شورای جدید کلید شهر شیراز را به شهردار جدید تقدیم خواهم کرد، اظهار کرد: برخی از منتقدان به ما گلایه می کنند که چرا وقتی مردم گرسنه هستند پول شهرداری را صرف اجرای پروژه هایی نظیر نورپردازی شهر می کنید.

باید به این گروه از منتقدان اعلام کنم که رسالت ما در مدیریت شهری ساختن پل، تقاطع، پارک و پروژه هایی از این دست است و اگر تابه حال گام هایی برای زیباسازی شهر برنداشته ایم، دچار اشتباه شدیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داشته های شیراز ناشی از فرهنگ و معرفت است

داشته های شیراز ناشی از فرهنگ و معرفت است