مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 خرداد 1400 ساعت 10:352021-05-22اقتصادي

استخراج اسانس از گیاهان دارویی با استفاده از دی اکسید کربن فوق بحرانی


اراک؛ یک شرکت دانش بنیان در اراک با تکیه بر دانش و تخصص جوان این مرز و بوم موفق به تولید محصولات آزمایشگاهی تخصصی در زمینه صنایع بالا دستی نفت شده و با تولید این تجهیزات از خروج میلیون ها دلار ارز از کشور جلوگیری کرده است.

شرکت فناوری آتیه پویندگان اکسیر از جمله شرکت های دانش بنیانی است که از سال 95 فعالیت خود را در زمینه ساخت تجهیزات آزمایشگاهی نفت و گاز آغاز کرد.

علی زین العابدینی کارشناس ارشد مهندسی شیمی دانشگاه شیراز و مدیرعامل این شرکت دانش بنیان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک می گوید: ماحصل بیش از 10 سال تجربه رسمی و آکادمیک و چاپ بیش از 75 مقاله ISI در زمینه نفت و گاز و عزم نیروها و مهندسان جوان ایرانی در گذر از تبدیل نتایج تحقیقاتی به ماحصل صنعتی موجب تاسیس  این شرکت در سال 95 در پارک علم و فناوری اراک شد.

  وی تصریح می کند: فعالیت های حوزه نفت و گاز به دو بخش صنایع بالادستی و پایین تقسیم می شود که استخراج، بهره برداری و صیانت از منابع نفتی از مهمترین بخش های این صنعت بشمار می رود که در این میان برداشت بهینه و حداکثری از منابع نفتی از اهمیت بسیار بالایی نه در ایران، بلکه در دنیا برخوردار است.

زین العابدینی بیان می کند: این شرکت در زمینه صنایع بالادستی و ساخت تجهیزات آزمایشگاهی که بتواند شرایط مخزن را در آزمایشگاه ها ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استخراج اسانس از گیاهان دارویی با استفاده از دی اکسید کربن فوق بحرانی

استخراج اسانس از گیاهان دارویی با استفاده از دی اکسید کربن فوق بحرانی