مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 خرداد 1400 ساعت 16:552021-05-22سياسي

حضور موکب های اربعینی ایران در عراق قطعی است


مدیر اربعین ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور حضور موکب های اربعینی در عراق در سال جاری قطعی است و موکب داران باید خود را برای خدمت رسانی و حضور در این کشور آماده کنند.

- حمید افضلی در همایش مدیران اجرایی مواکب استان قزوین ظهر دوشنبه در سالن جلسات سازمان تبلیغات اسلامی اظهار کرد: شهید سلیمانی پایه گذار ستاد عتبات عالیات تلاش کرد تا با ایجاد ستاد عتبات به یک ساختار عظیمی برای حل مشکلات و توسعه حرم ها برسیم.

مدیر اربعین ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور اذعان کرد: با توجه به اینکه پیشینه بازسازی حرم های مطهر از گذشته بسیار دور بین ایرانیان مرسوم بود چنانچه که ما در ایوان نجف شاهد رسم الخط ایرانیان هستیم که البته با حضور صدام این فرایند کمرنگ و با تشکیل ستاد عتبات این فرهنگ مجدد احیا شد.

وی افزود: با تشکیل ستاد بازسازی عتبات اقدامات متعددی در حوزه ساخت و بازسازی حرم های مطهر انجام شد و البته با دستور کار قرار گرفتن طرح توسعه حرم مطهر برای اولین بار ما شاهد افزایش 16 تا 20 برابری ظرفیت در حرم ائمه مطهر بویژه امام حسین (ع) بودیم.

این مسئول ابراز کرد: ارائه خدمات مهندسی با کیفیت سبب شد تا اعتماد عراقی ها نسبت به ایرانیان در مسائل مهم مهندسی جلب شود از طرف دیگر استفاده و خرید کالاهای ایرانی در عراق سبب شد تا موقعیت اقتصادی خوبی برای ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور موکب های اربعینی ایران در عراق قطعی است

حضور موکب های اربعینی ایران در عراق قطعی است