مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 خرداد 1400 ساعت 02:502021-05-22اقتصادي

شاخص ضریب مکانیزاسیون کشاورزی در ایلام چند درصد است؟


رییس اداره فناوری های مکانیزه سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام از پرداخت 636 میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون با همکاری مدیریت شعب بانک کشاورزی برای تجهیز و نوسازی ناوگان ماشینی به بهره برداران زیربخش کشاورزی استان در سال1399 خبر داد.

- هرمز اقبالی در گفت و گو با ایسنا، با اعلام این خبر اظهار کرد: با این میزان اعتبار تعداد 266 دستگاه انواع تراکتور، 21 دستگاه انواع کمباین و 703 دستگاه انواع ادوات کشاورزی شامل ادوات خاک ورزی، کاشت، داشت، برداشت و حوزه دام و طیور توسط کشاورزان استان خریداری شده است.

وی با بیان اینکه تعداد 87 دستگاه انواع تراکتور به صورت نقدی و پیش فروش بر اساس سهمیه های ابلاغی مرکز توسعه مکانیزاسیون کشاورزی توسط کشاورزان استان جذب شده است، تصریح کرد: شاخص ضریب مکانیزاسیون کشاورزی استان در پایان سال 1399 به میزان 1.

47 اسب بخار در هکتار رسیده در حالی که این شاخص در سال 1392 ( 95 صدم) اسب بخار در هکتار بود که این رشد نشان دهنده ی افزایش ضریب نفوذ ماشین آلات کشاورزی به داخل مزارع استان است.

رییس اداره فناوری های مکانیزه سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام گفت: با تقویت شاخص های ضریب و درجه مکانیزاسیون، کاهش هزینه های تولید، افزایش راحتی و جذابیت کار کشاورزی، انجام به موقع عملیات کشاورزی، افزایش بهره وری تولید و در نهایت افزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاخص ضریب مکانیزاسیون کشاورزی در ایلام چند درصد است؟

شاخص ضریب مکانیزاسیون کشاورزی در ایلام چند درصد است؟