مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 خرداد 1400 ساعت 14:152021-05-23اقتصادي

منطقه نمونه گردشگری دشت بهشت احیا می شود


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم با اشاره به این که هنوز نتوانسته ایم از ظرفیت های بخش خلجستان بهره ببریم گفت: امیدواریم با تکمیل زیرساخت های لازم در آینده شاهد توسعه بیشتر این بخش باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، محسن بهشتی امروز و پس از بازدید استاندار و هیئت همراه از بخش خلجستان در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: در این سفر چند پروژه به بهره برداری رسید، چند پروژه کلنگ زنی شد و البته بازدید از چند پروژه نیمه تمام که در حال اجرا است و إن شاء الله به زودی شاهد بهره برداری از آن خواهیم بود در دستور کار بود.

وی اضافه کرد: کلنگ زنی احداث مخزن 500 مترمکعبی برای شهر دستجرد به عنوان مخزن آب شماره دو این شهر انجام شد تا این شهر بر اساس افزایش جمعیت خود دارای تکلیفی باقی مانده است که مقرر شد تا در ماه های آینده نهایی شود تا این منطقه به عنوان منطقه ای واجد ویژگی های خاص طبیعی به بهره برداری برسد و پذیرای گردشگران داخل و خارج از استان باشد.

بهشتی با تصریح بر این که هنوز نتوانسته ایم از ظرفیت های  کشاورزی و گردشگری خلجستان بهره ببریم ابزار امیدواری کرد با تکمیل و افتتاح این زیرساخت ها در آینده شاهد توسعه بخش خلجستان باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منطقه نمونه گردشگری دشت بهشت احیا می شود

منطقه نمونه گردشگری دشت بهشت احیا می شود