مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1400 ساعت 03:102021-05-23بين الملل

ابومرزوق: بخش بزرگی از توانمندی های نظامی و تاکتیکی خود را رو نکردیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، موسی ابومرزوق نائب رییس دفتر سیاسی حماس در خارج در گفت وگویی با روزنامه القدس العربی گفت، با اینکه مقاومت در نبرد اخیر تنها بخش کمی از توانایی های خود را نشان داد، - نائب رییس دفتر سیاسی حماس در خارج گفت، مقاومت فلسطین در نبرد اخیر تنها بخش کمی از توانایی های نظامی و تاکتیکی خود را رو کرده و امکاناتی بالاتر از این ها در اختیار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، موسی ابومرزوق نائب رییس دفتر سیاسی حماس در خارج در گفت وگویی با روزنامه القدس العربی گفت، با اینکه مقاومت در نبرد اخیر تنها بخش کمی از توانایی های خود را نشان داد، اما در این نبرد پیروز شد.

وی تصریح کرد، از جمله اهداف شلیک موشک های مقاومت این بود که با ایجاد رعب و وحشت در فلسطین اشغالی شهرک نشینان را مجبور به مهاجرت و رفتن به همان جایی کند که از آنجا آمده اند.

موشک های مقاومت فلسطین امروز دقیق تر شده و رزمندگان فلسطینی بندرها، قلب شهر های مرکزی فلسطین اشغالی، سکو های گاز، خطوط سوخت و .

را هدف گرفتند.

ابومرزوق در ادامه گفت: اطلاعاتی که به نقل از منابع ویژه به ما رسیده نشان می دهد که ارتش (رژیم صهیونیستی) در روز هفتم جنگ به سران سیاسی ابلاغ کرده که خواهان پایان جنگ است، اما سران سیاسی اسراییلی باعث طولانی شدن جنگ ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابومرزوق: بخش بزرگی از توانمندی های نظامی و تاکتیکی خود را رو نکردیم

ابومرزوق: بخش بزرگی از توانمندی های نظامی و تاکتیکی خود را رو نکردیم