مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1400 ساعت 07:302021-05-24اقتصادي

رییس سازمان جنگل ها بر مصرف بهینه آب و برق تاکید کرد


رییس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور در نامه ای به ادارات کل منابع طبیعی استان ها بر مصرف بهینه آب و برق از دفتر کار تا عرصه تاکید کرد.

- رییس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور در نامه ای به ادارات کل منابع طبیعی استان ها بر مصرف بهینه آب و برق از دفتر کار تا عرصه تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا مسعود منصور در این باره نوشت: خشکسالی و کاهش بارندگی منجر به ایجاد محدودیت و کم آبی شده است و سازگاری با این شرایط به منظور کاهش آثار منفی، امروز در کشور امری لازم و ضروری به نظر می رسد.

وی افزود: بخش اعظمی از سرزمین کشورمان روی کمربند خشک و یا نیمه خشک واقع شده است و ادامه روند خشکسالی ایجاب می کند تدابیر مؤثری به ویژه جهت پیشگیری از این وقایع به عمل آید.

منصور اضافه کرد: برق همانند آب یکی از کلیدی ترین منابع انرژی محسوب می شود که در کنار کاهش آب باید مورد توجه قرار گیرد.

لذا برما واجب است تا در کلیه فعالیت های اداری و اجرای تمامی پروژه های میدانی از روش های صرفه جویانه با بهره وری بالا از منابع آبی و انرژی استفاده و گزارشی را در این خصوص به معاونت برنامه ریزی، توسعه مدیریت و منابع سازمان جنگل ها اعلام شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمرکز اطلاع رسانی سازمان جنگل ها، رییس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشوراظهارامیدواری کرد: با تلاش و دقت نظر کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان جنگل ها بر مصرف بهینه آب و برق تاکید کرد

رییس سازمان جنگل ها بر مصرف بهینه آب و برق تاکید کرد