مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1400 ساعت 10:402021-05-24اقتصادي

بحران شدید تولید آب شرب در گلستان/ تاثیر مستقیم قطع برق در تامین آب


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان از تاثیر مستقیم قطعی برق در تامین آب شرب گرگان خبر داد و گفت: در کنار بحران تولید آب در گلستان و خشکسالی حاکم بر استان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، بهزاد هرمزی بعد از ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران استان گلستان در خصوص آخرین وضعیت تولید و توزیع آب شرب در استان گلستان و قطع آب شرب در ساعات شبانگاهی به خصوص در شهر گرگان، اظهار کرد: استان گلستان یکی از استان هایی است که منابع به صورت طبیعی ما در تامین آب شرب در استان با مشکل مواجه خواهیم شد.

  * کمبود 470 لیتر بر ثانیه برای تامین آب شرب در گلستان وی اضافه کرد: استان گلستان تنها استانی است که از هیچگونه سدی برای تامین آب شرب برخوردار نیست البته احداث سد برای استان به خصوص برای مرکز استان گلستان مصوب شده است تا اجرا شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان بیان کرد: شهر گرگان یک هزار و 750 لیتر بر ثانیه نیاز آبی دارد اما در حال حاضر یک هزار و 270 لیتر آب توسط آب منطقه ای به آب و فاضلاب برای تامین آب شرب در استان تحویل داده می شود که ما با کمبود 470 لیتر با کمبود سیستمی آب مواجه هستیم.

هرمزی گفت: در تابستان که به پیک مصرف می رسیم، ما یک سوم نیاز آبی شهر را در اختیار نداریم و طی سه ماه گذشته در کنار این کمبود، نوسانات برق و کمبود تولید برق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بحران شدید تولید آب شرب در گلستان/ تاثیر مستقیم قطع برق در تامین آب

بحران شدید تولید آب شرب در گلستان/ تاثیر مستقیم قطع برق در تامین آب