مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 خرداد 1400 ساعت 17:252021-05-24ورزشي

شاهین کرمانشاه از میان خاکسترها برخواست


حکم انظباطی تیم فوتسال شاهین کرمانشاه در لیگ دسته یک فوتسال در گروه سوم صادر و تیم شاهین کرمانشاه به همراه آیندگان هرمزگان به دور بعد مسابقات صعود کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس از کرمانشاه، پس از پایان لیگ دسته یک فوتسال، سه تیم از تیم سفیر گفتمان به علت استفاده از بازیکنان غیر مجاز شکایت کردند و کمیته انظباطی شکایت را وارد دانسته و در ابتدا رای صادره اولیه نشان از خروج شاهین از جمع تیم های سقوط کننده با امتیاز یک بازی در مقابل سفیر گفتمان و بقا در لیگ دسته یک کشور داشت.

با توجه به این که تیم سفیر گفتمان در هر دو بازی رفت و برگشت در مقابل شاهین از بازیکن غیر مجاز استفاده کرده بود، باشگاه شاهین و هیات فوتبال استان به رای اعتراض کرده و خواهان امتیازات هر دو بازی رفت و برگشت شدند و با توجه به مستدلل بودن این اعتراض و اختصاص این امتیازات، شاهین از جمع تیم های سقوط کننده به لیگ دسته دو به جمع تیم های صعود کننده به دور بعد مسابقات پیوست.

در مراسم قرعه کشی صورت گرفته در دور دوم مسابقات لیگ دسته یک فوتسال کشور، شاهین کرمانشاه به همراه تیم های نماسازان ساحل آبادان، نصر فردیس البرز، زندی بتن کلاردشت در گروه اول دور دوم قرار گرفته است.

انتهای پیام/ح سرمربی تیم شاهین در حاشیه مراسم قرعه کشی دور دوم مسابقات گفت: در گروه بسیار سختی قرار گرفته ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاهین کرمانشاه از میان خاکسترها برخواست

شاهین کرمانشاه از میان خاکسترها برخواست