مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1400 ساعت 05:102021-05-25بين الملل

ثبت شکایت در دادگاه اسکاتلند برای تحقیق درباره معاملات زمین های گلف توسط ترامپ


خبرگزاری رویترز گزارش کرد، دولت اسکاتلند با یک چالش حقوقی جدید از بابت مخالفتش در ماه فوریه با یک طرح تحقیق درباره خرید دو زمین گلف به شکل کاملا نقد از سوی دونالد ترامپ، - رییس جمهور سابق آمریکا مواجه است؛ مساله ای که باعث احیای تلاشها برای مجبور ساختن ترامپ به افشای چگونگی تامین مالی این معاملات می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، گروه حقوق بشری Avaaz با ثبت شکایتی در عالی ترین دادگاه مدنی اسکاتلند به دنبال یک تحقیق و بررسی قضایی از تصمیم دولت اسکاتلند برای عدم پیگیری ثروت توضیح داده نشده در تجارت ترامپ است.

در ماه فوریه پارلمان اسکاتلند با این طرح با 89 رای منفی به 32 رای مثبت مخالفت کرد؛ طرحی که از سوی حزب اقلیت سبز اسکاتلند با هدف کسب توضیح درباره منشا پول مورد استفاده شرکت ترامپ برای خریداری این زمینهای گلف در سالهای 2006 و 2014 مطرح شد.

شکایت گروه Avaaz که قبلا گزارش نشده بود، روز دوشنبه به دولت اسکاتلند ابلاغ شد.

ترامپ بعد از چند دهه خریداری املاک با بدهی، بیشا 300 میلیون دلار را صرف خرید نفدی و توسعه زمینهای گلف اسکاتلندی کرد در حالی که هیچ یک از آنها سودی ندادند.

برخی سیاستمداران اسکاتلندی مساله تحقیقات فزاینده درباره منافع مالی ترامپ در آمریکا را به عنوان پایه و اساس تحقیق درباره معاملات تجاری او در انگل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت شکایت در دادگاه اسکاتلند برای تحقیق درباره معاملات زمین های گلف توسط ترامپ

ثبت شکایت در دادگاه اسکاتلند برای تحقیق درباره معاملات زمین های گلف توسط ترامپ