مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1400 ساعت 05:552021-05-25اقتصادي

برق رسانی به واحدهای صنعتی نباید متوقف شود/ قطعی برق در اخذ مالیات لحاظ شود


رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان البرز با اشاره به اینکه قطعی برق واحدهای صنعتی در استان البرز خسارت زیادی به بخش تولید وارد کرد، - ایسنا/البرز رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان البرز با اشاره به اینکه قطعی برق واحدهای صنعتی در استان البرز خسارت زیادی به بخش تولید وارد کرد، گفت: برق رسانی به واحدهای صنعتی نباید متوقف شود.

پرهام رضایی روز سه شنبه چهارم خرداد در نشست فعالان اقتصادی استان با معاون درآمدهای مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور که در محل اتاق البرز برگزار شد، اظهار کرد: البرز به نوعی پایتخت صنعتی کشور است و بیش از 3500 واحد صنعتی فعال دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: اکثر واحدهای صنعتی البرز فعال است و تعداد واحدهای تعطیل استان به نسبت کمتر است، صنعتگران دچار بخشنامه های خلق الساعه هستند که به تعطیلی این واحدها منجر شده است.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان البرز بیان کرد: در ایران بودجه شامل دو بخش است، بخش اول متکی به درآمدهای نفتی و بخش دوم متکی به درآمدهای مالیاتی است، اقتصاددانان و فعالان اقتصادی البرز تلاش می کنند که این دو بخش را از هم جدا کرده و بیشتر به سمت درآمدهای مالیاتی حرکت کنند، این مسئله کمک می کند تا تحت تاثیر مشکلاتی مانند نوسات ارزی دچار افت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برق رسانی به واحدهای صنعتی نباید متوقف شود/ قطعی برق در اخذ مالیات لحاظ شود

برق رسانی به واحدهای صنعتی نباید متوقف شود/ قطعی برق در اخذ مالیات لحاظ شود