مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 خرداد 1400 ساعت 11:502021-05-25اقتصادي

پرداخت 636 میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون به کشاورزان استان ایلام


رییس اداره فناوری های مکانیزه سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام گفت: 636 میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون به کشاورزان استان ایلام در سال گذشته پرداخت شده است.

- هرمز اقبالی ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام در سال 1399 مبلغ 636 میلیارد ریال تسهیلات از محل اعتبارات نقدی و پیش فروش بر اساس سهمیه های ابلاغی مرکز توسعه مکانیزاسیون کشاورزی توسط کشاورزان استان جذب شده است.

رییس فناوری مکانیزه سازمان ادامه داد: از ابتدای سال 1398 و با وضع تحریم های ظالمانه و اعمال سهمیه بندی توزیع تراکتور به استان های کشور از سوی مرکز توسعه مکانیزاسیون کشاورزی و شرکت تراکتور سازی ایران و از طرفی با توجه به حجم بالای متقاضیان و محدودیت در سهمیه های تخصیصی به استان، اما با این وجود میزان جذب اعتبارات استان افزایش یافته است.

وی ادامه داد: استان در سال 1399، میزان جذب 212 درصدی اعتبارات مذکور را داشته است که با جذب انواع تراکتور و کمباین، شاخص ضریب مکانیزاسیون کشاورزی استان در پایان سال 1399 به میزان 1/47 اسب بخار در هکتار رسیده به طوری که این شاخص در سال 1392 ( 95 صدم) اسب بخار در هکتار بوده است که  رشد شاخص مذکور نشان دهنده ی افزایش ضریب نفوذ ماشین آلات کشاورزی به داخل مزارع استان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 636 میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون به کشاورزان استان ایلام

پرداخت 636 میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون به کشاورزان استان ایلام