مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1400 ساعت 04:152021-05-26اقتصادي

بختیار صمدی همایش معرفی فرصت های سرمایه گذاری منطقه ویژه اقتصادی بانه


همایش یک روزه معرفی فرصت های سرمایه گذاری منطقه ویژه اقتصادی بانه با حضور استاندار و مسوولان استانی کردستان، استاندار سلیمانیه و فعالان اقتصادی اقلیم کردستان عراق با رعایت پروتکل های بهداشتی در سالن هتل هاله بانه برگزارشد.

- همایش معرفی فرصت های سرمایه گذاری منطقه ویژه اقتصادی بانه همایش یک روزه معرفی فرصت های سرمایه گذاری منطقه ویژه اقتصادی بانه با حضور استاندار و مسوولان استانی کردستان، استاندار سلیمانیه و فعالان اقتصادی اقلیم کردستان عراق با رعایت پروتکل های بهداشتی در سالن هتل هاله بانه برگزارشد.

در این همایش یک روزه، مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران و سرمایه گذاران داخلی و اقلیم کردستان عراق حضور داشتند.

رسمی شدن مرز سیرانبند و رونق صادرات از این مرز، تاثیر بسزایی در جذب سرمایه گذاران اقلیم کردستان عراق برای سرمایه گذاری در منطقه ویژه دارد که در این همایش تلاش می شود ظرفیت های مطلوب سرمایه گذاری در این منطقه فراهم شود.

منطقه ویژه اقتصادی بانه در 15 کیلومتری شهر بانه و در پنج کیلومتری مرز سیرانبند قرار دارد، منطقه ویژه اقتصادی بانه 29 دی ماه سال 99 در جلسه شورای عالی مناطق آزاد تجاری موافقت شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بختیار صمدی همایش معرفی فرصت های سرمایه گذاری منطقه ویژه اقتصادی بانه

بختیار صمدی همایش معرفی فرصت های سرمایه گذاری منطقه ویژه اقتصادی بانه