مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1400 ساعت 08:052021-05-26سياسي

شورای نگهبان متولی رقابت نیست بلکه بین خود و خدای خود انتخاب کردند


اعضای شورای نگهبان متولی رقابت نیستند فقهایی هستند که بین خود و خدای خودشان طبق قانون بدون نگاه به گرایش تایید یا رد صلاحیت می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، سردار یدالله جوانی معاون سیاسی سپاه پاسداران ظهر امروز در یادواره 150 شهید روحانی شرق استان مازندران با رعایت پروتکل های بهداشتی در سالن غدیر سپاه ساری، برگزار شد، اظهار کرد: امروز ولی امر مسلمین همه ما را به جهادی مقدس فرا می خواند جهادی برتری که به دلیل نوع مجاهدت، سختی بیشتری نسبت به مجاهدت در میدان رزم نظامی را دارد.

وی با اشاره به اینکه در آستانه انتخابات قرار داریم، گفت: این صحنه انتخابات بخشی از میدان نبرد انقلاب اسلامی با دشمنان و جبهه استکبار است، مهم این است که بدانیم در این مقطع چه باید بکنیم، امروز هیچ میدانی را نمی توان پیدا کرد که در آن نبرد بین اسلام و کفر در جریان نباشد.

  جوانی با اشاره به این جمله آمریکایی ها که همه گزینه ها روی میز است ، افزود: معنایش این است که از هر آنچه که در تصور و خیال است استفاده می کنیم تا این حرکت انقلاب اسلامی را متوقف می کنیم تا به تاریخ بسپاریم، علتش هم این است که امام راحل ما در راه انقلاب قیام، انقلاب پیروز شد، جمهوری اسلامی با آرمان تمدن اسلامی روی کار آمد و دشمنان به وحشت افتادند و شروع به توطئه کردند که تا به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای نگهبان متولی رقابت نیست بلکه بین خود و خدای خود انتخاب کردند

شورای نگهبان متولی رقابت نیست بلکه بین خود و خدای خود انتخاب کردند