مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1400 ساعت 12:202021-05-26سياسي

سومین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات حسن رعیت برگزار شد


سومین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات حسن میرکاظمی معروف به حسن رعیت و 21 متهم دیگرپرونده در شعبه 5 دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی بابایی برگزار شد.

- سومین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات حسن میرکاظمی معروف به حسن رعیت و 21 متهم دیگرپرونده در شعبه 5 دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی بابایی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از قوه قضاییه، در جلسه دوم دادگاه، با موافقت قاضی و به درخواست وکلای شکات مبنی بر استمهال و ارائه فرصت مطالعاتی از سوی دادگاه، مقرر شد جلسه سوم پس از یک فرجه زمانی برگزار شود.

در ابتدای جلسه دادگاه، حسن رعیت با اعلام قاضی در جایگاه قرار گرفت و اتهامات نامبرده توسط قاضی مجدداً قرائت و به وی تفهیم گردید.

رعیت با بیان این که اتهامات مذکور را قبول ندارم مدعی شد در زندگی ام به هیچ کس رشوه نداده ام و اتهام اخلال در نظام اقتصادی را نیز قبول ندارم.

در ادامه جلسه دادگاه، قاضی بابایی از مصادیق اتهام اخلال در نظام اقتصادی کشور را که به حسن رعیت منتسب شده دریافت 67 میلیون یورو تسهیلات ارزی از بانک صادرات شعبه 4060 گرگان و واریز آن به یک حساب صوری بدون واردات کالا به کشور دانست که رعیت متهم ردیف اول پرونده مدعی شد در زمان دریافت تسهیلات ارزی مورد اشاره ارائه برگ سبز گمرکی ضرورت نداشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سومین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات حسن رعیت برگزار شد

سومین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات حسن رعیت برگزار شد