مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1400 ساعت 13:352021-05-26سياسي

رزمایش مومنانه دیگر از هیئت مذهبی امام جعفر(ع) یاسوج


پنجمین رزمایش مومنانه احسان و همدلی از سوی هیئت امام جعفر صادق یاسوج انجام شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج سید محمدظاهر سیاوش اظهار کرد: پنجمین  مرحله از رزمایش احسان و همدلی با پشتیبانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) توسط هیئت مذهبی حضرت امام صادق علیه السلام یاسوج برگزار شد.

وی گفت: به همت جوانان هیئت مذهبی امام صادق علیه السلام یاسوج و با شناسایی افراد بی بضاعت و کرونایی در مناطق کم برخوردار با حمایت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام رضوان الله تعالی علیه 50 بسته معیشتی بین جامعه هدف توزیع شد.

سیاوش گفت: احسان و همدلی و همراهی و کمک به نیازمندان با تاکید مقام معظم رهبری در جای جای ایران اسلامی به یک صفت خداپسندانه و عمیق روحی در بین افراد جامعه تبدیل شده است.

همه جوانان انقلابی به صورت خود جوش پای کار آمده اند تا در این جهادعظیم سهمی ایفاکنند و با تقویت خصلت همدلی و یاری به نیازمندان سبب رشد شخصیت افراد جامعه شوند و انسان را به تفکری عمیق در آموزه های دینی وادار کنند.

وی افزود: چون در تعالیم اسلامی هیچ امری مهم تر از انفاق و در ماه رمضان برقرار کنیم بیاییم و با دستگیری از افراد مومن و بی بضاعت و کرونایی دین خود را به امام مسلمین و مردم ادا کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش مومنانه دیگر از هیئت مذهبی امام جعفر(ع) یاسوج

رزمایش مومنانه دیگر از هیئت مذهبی امام جعفر(ع) یاسوج