مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 خرداد 1400 ساعت 03:152021-05-26سياسي

تمدید مهلت ثبت نام برای انتخابات نظام پزشکی تا 7 خرداد ماه


رییس هیات مرکزی نظارت بر هشتمین دوره انتخابات سازمان نظام پزشکی از تمدید مهلت ثبت نام کاندیدها تا ساعت 16 روز هفتم خرداد ماه 1400 خبر داد.

- رییس هیات مرکزی نظارت بر هشتمین دوره انتخابات سازمان نظام پزشکی از تمدید مهلت ثبت نام کاندیدها تا ساعت 16 روز هفتم خرداد ماه 1400 خبر داد.

دکتر عبدالحسین روح الامینی نجف آبادی در گفت و گو با ایسنا، گفت: در جلسه هیات مرکزی نظارت که با حضور همه اعضاء تشکیل شد، مصوب شد دستیاران گروه های مختلف پزشکی می توانند علاوه بر شرکت در انتخابات به عنوان انتخاب کننده، تحت عنوان انتخاب شونده یا نامزدی برای هیات مدیره های نظام پزشکی سراسر کشورهم ثبت نام کنند.

وی میزان استقبال برای ثبت نام جامعه پزشکی در انتخابات هشتمین دوره نظام پزشکی را مثبت ارزیابی کرد و گفت: در پاسخ به این استقبال و تماس های همکاران از سراسر کشور، اعضای هیات مرکزی نظارت به اتفاق آرا با تمدید دو روزه ثبت نام تا ساعت 16 مورخ 1400/3/7 موافقت کردند.

وی ادامه داد: با این مهلت دو روزه و همچنین موافقت با کاندیداتوری دستیاران برای ثبت نام به عنوان نامزد در هشتمین انتخابات نظام پزشکی امیدواریم استقبال نسبت به دوره های قبل افزایش یابد.

رییس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات نظام پزشکی اظهار کرد: جهت رعایت دستورالعمل های بهداشتی با توجه به اینکه این دور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید مهلت ثبت نام برای انتخابات نظام پزشکی تا 7 خرداد ماه

تمدید مهلت ثبت نام برای انتخابات نظام پزشکی تا 7 خرداد ماه