مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 خرداد 1400 ساعت 06:452021-05-27سياسي

پذیرش 23 مقاله در همایش بین المللی توسعه پایدار دریا محور


دبیر اجرایی همایش بین المللی توسعه پایدار دریا محور گفت: تعداد مقالات دریافت شده توسط دبیرخانه 40 مقاله است که از این میان 23 مقاله پذیرش شد.

- ، علیرضا صفاهیه در همایش بین المللی توسعه دریا محور که به صورت برخط در دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر برگزار شد، اظهار کرد: 23 مقاله در دو بخش سخنرانی و پوستر پذیرفته شدند.

مدیر امور پژوهشی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر به جزییات این همایش اشاره کرد و گفت: این همایش در چهار محور علوم دریایی با دو زیرمجموعه علوم زیستی و علوم غیر زیستی، منابع طبیعی دریا با موضوع شیلات و محیط زیست دریا، اقتصاد و مدیریت دریا با چهار موضوع حمل ونقل دریا، مدیریت بازگانی دریا و مهندسی دریا در بخش های مهندسی کشتی سازی، مخابرات و الکترونیک دریایی، مهندسی عمران سواحل بنادر و سازه های دریایی برگزار شد.

وی ایجاد بستر مناسب برای مشارکت و تبادل نظر، دانش و اطلاعات بین استادان، محققان و متخصصان عرصه های علمی و صنعت – آشنایی و دستیابی به آخرین یافته های علمی، دستاوردها و تکنولوژی روز در زمینه علوم دریایی، ارزیابی ظرفیت های توسعه ای در زمینه های مختلف علوم دریایی، ایجاد همسویی و هماهنگی میان محققان و متخصصان در دو بخش دانشگاه و صنعت برای گسترش همکاری و ارتباط میان دانشگاه ها، مؤسسات تحقیقاتی و صنایع بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش 23 مقاله در همایش بین المللی توسعه پایدار دریا محور

پذیرش 23 مقاله در همایش بین المللی توسعه پایدار دریا محور