مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 خرداد 1400 ساعت 13:102021-05-27سياسي

انتخابات در 3 شهرستان الکترونیکی است/ افزایش شعب اخذ رای


رییس ستاد انتخابات لرستان با اشاره به افزایش شعب اخذ رأی در استان با هدف سهولت مردم گفت: انتخابات در سه شهرستان الکترونیکی برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمود ثمینی امروز پنج شنبه در جلسه ستاد انتخابات شهرستان بروجرد گفت: آموزش عوامل اجرایی انتخابات برای صیانت از آرای مردم موضوعی حائز اهمیت است و این افراد چه به روش دستی و چه به صورت الکترونیکی باید آموزش های لازم را ببینند.

وی با اشاره به اینکه در 24 استان کشور و فقط در مراکز استان ها انتخابات به صورت الکترونیکی برگزار می شود، اظهار داشت: انتخابات خرداد ماه در شهرهای خرم آباد، کوهدشت و بروجرد نیز به صورت الکترونیکی و در سایر شهرستان های استان به روش دستی برگزار خواهد شد.

رییس ستاد انتخابات لرستان افزود: در جلسه اخیر ستاد ملی مقرر کند حکم قانون را داشته و می بایست اجرا شود.

وی با بیان اینکه در انتخابات باید به گونه ای عمل کنیم که وجدان ما آسوده باشد و قانون را به درستی اجرا کنیم، ادامه داد: افزایش شعب اخذ رأی با هدف سهولت مردم در رأی دادن با توجه به شرایط کرونایی استان انجام می پذیرد.

رییس ستاد انتخابات لرستان عنوان کرد: در قانون، سقف مراجعه به شعبه اخذ رأی هزار نفر تعیین شده و اگر شعب اخذ رأی بیشتر از هزار نفر مراجعه کننده داشته باشد می بایست شعبه مذکور به دو شعب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات در 3 شهرستان الکترونیکی است/ افزایش شعب اخذ رای

انتخابات در 3 شهرستان الکترونیکی است/ افزایش شعب اخذ رای