مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 خرداد 1400 ساعت 15:102021-05-27سياسي

چگونگی حضور حداکثری مردم در «غیرمحرمانه»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی برنامه غیرمحرمانه ، برنامه غیرمحرمانه جمعه 7 خرداد با حضورحسن نوروزی نائب رییس کمیسیون قضایی مجلس، - برنامه غیرمحرمانه جمعه 7 خرداد ماه به چگونگی حضور حداکثری مردم در انتخابات می پردازد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی برنامه غیرمحرمانه ، برنامه غیرمحرمانه جمعه 7 خرداد با حضورحسن نوروزی نائب رییس کمیسیون قضایی مجلس، محمدعلی وکیلی مدیرمسئول روزنامه ابتکار، محمدهادی زرافشان حقوقدان و پژوهشگرشورای نگهبان، محمد عطریا نفر روزنامه نگار و سیاستمدار، موضوع چگونگی حضور حداکثری مردم در انتخابات را مورد بحث و بررسی قرار می دهند.

‎با توجه به نزدیک شدن به ایام انتخابات مناظره غیرمحرمانه رویکرد اصلی خود را بر مباحث پیرامون سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری قرار داده است و با موضوعاتی نظیر وظایف و اختیارات رییس جمهور، شعار های غیرقابل تحقق انتخاباتی و .

روانه آنتن شده است.

‎ غیرمحرمانه کاری است از گروه دانش و اقتصاد به تهیه کنندگی و کارگردانی علیرضا عاصم یوسفی و اجرای محمدجعفر خسروی که جمعه ها ساعت 18:30 روی آنتن شبکه دو می رود و بازپخش آن شنبه ساعت 14:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونگی حضور حداکثری مردم در «غیرمحرمانه»

چگونگی حضور حداکثری مردم در «غیرمحرمانه»