مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 خرداد 1400 ساعت 16:102021-05-27اقتصادي

دولت در ماه های پایانی تامین نیازهای اساسی کشور را به فراموشی سپرده است


عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی کاهش واردات کالاهای اساسی و افزایش واردات کالاهای غیرضروری را زمینه ای برای بروز چالش در ماه های آتی و در ابتدای کار دولت آینده دانست.

- ایسنا/البرز عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی کاهش واردات کالاهای اساسی و افزایش واردات کالاهای غیرضروری را زمینه ای برای بروز چالش در ماه های آتی و در ابتدای کار دولت آینده دانست.

مهدی عسگری در خصوص کاهش واردات کالاهای اساسی و افزایش واردات کالاهای غیرضروری توسط دولت اظهار نگرانی کرد و گفت: این اقدام می تواند زمینه ساز بروز بحران و کمبود کالاهای اساسی و ضروری در ماه های ابتدایی شروع به کار دولت جدید باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس ادامه داد: طبق آمار، از اول فروردین سال1400 واردات پنج قلم کالای اساسی از جمله دانه های روغنی، جو، ذرت و .

که مشمول ارز 4200تومانی می شدند از نظر ارزشی حدود 22درصد و 20 قلم کالای ضروری از جمله دام سنگین و سبک، جوجه، گوشت مرغ، شیر خشک، کره، حبوبات، برنج، شکر خام نیشکری، کودهای معدنی و شیمیایی و .

حدود 41درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش داشته است.

رییس فراکسیون دیپلماسی اقتصادی مجلس با اشاره به آمار اعلام شده از سوی گمرک مبنی بر افزایش 45درصدی میزان واردات در یک ماهه نخست سال 1400 نسبت به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت در ماه های پایانی تامین نیازهای اساسی کشور را به فراموشی سپرده است

دولت در ماه های پایانی تامین نیازهای اساسی کشور را به فراموشی سپرده است