مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 خرداد 1400 ساعت 09:172021-05-29سياسي

ششمین نمایشگاه لباس عاشورایی اعلام فراخوان کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، دبیرخانه ستاد اجرایی ششمین نمایشگاه لباس عاشورایی در راستا ی تحقق اهداف سبک زندگی اسلامی و ایرانی و استفاده از قابلیت های طراحی، - فراخوان ششمین نمایشگاه لباس عاشورایی از سوی دبیرخانه کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، دبیرخانه ستاد اجرایی ششمین نمایشگاه لباس عاشورایی در راستا ی تحقق اهداف سبک زندگی اسلامی و ایرانی و استفاده از قابلیت های طراحی، دوخت و تولید در عرصه لباس ها ی مناسبتی، مذهبی، عاشور ایی و ترو یج هرچه بهتر شعائر دینی و تأ ثیر آن بر شئونات مختلف اجتما عی و فرهنگی جامعه و همچنین کارکرد آن در سبک زندگی اسلامی و ایرانی، کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور ششمین نمایشگاه لباس ها ی عاشور ایی را در دوبخش اصلی و جنبی برگزار می کند.

هدف ازیرگزاری این نمایشگاه تعظیم شعائر دینی و احیای فرهنگ غنی عاشورا در راستای وظایف محوله به کارگروه ساماندهی مد و لباس کشوراست.

ترغیب و تشویق طراحان برای ارائه ایده ها با نگاه دینی و طراحی لباس های مناسبتی، مذهبی و عاشورایی در گروه های سنی مختلف، تقدیر از زحمات پیشکسوتان، چهره های ماندگار و فع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ششمین نمایشگاه لباس عاشورایی اعلام فراخوان کرد

ششمین نمایشگاه لباس عاشورایی اعلام فراخوان کرد